The Crew Motorfest - Xbox One
Witamy na Motorfest, wyjątkowym spotkaniu wszystkich miłośników samochodów. Dołącz do kierowców z całego świata i spełnij swe najśmielsze marzenia dotyczące jazdy wyczynowej. Przyjedź na Hawaje i zza kierownicy setek legendarnych pojazdów z przeszłości, teraźniejszości i przyszłości poznawaj ten ekscytujący i bogaty raj dla miłośników motoryzacji.