NIE PRZEGAPCIE NASZEJ OFERTY W PRZEDSPRZEDAŻY: Pakiet Liberty Walk zapewni wam 30 dni ekskluzywnego dostępu do oryginalnej zawartości: - Toyota GR Supra 2021 LBWK Edition. - Pakiet stroju Avatar (korpus i nakrycie głowy). - Dwie ozdoby do personalizacji (podświetlenie i opona). Z tą ofertą pokonacie każde wyzwanie w Motorfeście!