The Callisto Protocol - Pakiet Zaraza
W trybie Zaraza, najstraszniejszym wymiarze horroru surwiwalowego The Callisto Protocol, śmierć to dopiero początek. Walcz taktycznie i mądrze korzystaj z amunicji – poziom trudności w trybie Zaraza został specjalnie zbalansowany. Czekają na ciebie silniejsi przeciwnicy i ograniczone zasoby. Nie możesz ręcznie zapisywać gry, a jeśli umrzesz, twój postęp zresetuje się do początku rozdziału. Pakiet Zaraza zawiera również 14 całkowicie nowych sposobów śmierci Jacoba z rąk biofagów, kolekcję skórek Strażnicy, zestaw skórek na postać i broń inspirowanych ugrupowaniem UJC, które możesz nałożyć na całe swoje wyposażenie. * Zawartość wymaga gry The Callisto Protocol w wersji podstawowej. ** Zawartość dostępna również w ramach przepustki sezonowej.