The Callisto Protocol - Outer Way Skin
Zdobądź kolekcję skórek Outer Way i przeżyj przerażającą kampanię The Callisto Protocol w świetnym stylu. Możesz też pochwalić się skórkami na postać i broń w trybie foto. Kolekcja obejmuje skórki na postać i broń inspirowane ugrupowaniem Outer Way, które możesz nałożyć na całe swoje wyposażenie. * Zawartość wymaga gry The Callisto Protocol w wersji podstawowej. ** Zawartość dostępna również w ramach przepustki sezonowej.