The Bard's Tale Trilogy
Przeżyj zdarzenia, które doprowadziły do wydarzeń znanych z „The Bard’s Tale IV: Barrows Deep” oraz „The Mage’s Tale”! „The Bard's Tale Trilogy” to remaster klasycznej trylogii z lat '80., będącej swoistym ojcem chrzestnym dla całego gatunku gier RPG. Oto Twoja szansa, aby na powrót powołać swoją dzielną drużynę i razem z nią doświadczyć epickich przygód z wszystkich trzech części serii! Zestaw „The Bard's Tale Trilogy” zawiera odświeżone wersje trzech klasyków: „The Bard's Tale: Tales of the Unknown”, „The Bard’s Tale II: The Destiny Knight” oraz „The Bard’s Tale III: Thief of Fate!” Uratuj miasto sterroryzowane przez czarodzieja, wykuj na nowo legendarną Różdżkę Przeznaczenia a także odbądź podróż w czasie i przestrzeni, aby pokonać Szalonego Boga! Korzystaj z pełnego wsparcia technicznego, dzięki któremu możesz grać bez konieczności dodatkowej emulacji czy martwienia się problemami z kompatybilnością. Po raz pierwszy możesz zagrać postacią męską lub żeńską! Wprowadziliśmy także wiele innych, zwiększających przyjemność z gry ulepszeń, takich jak automatyczne rysowanie mapy we wszystkich częściach serii, łatwiejszy dostęp do czarów oraz ulepszone zarządzanie ekwipunkiem. Dzięki Trybowi dziedzictwa prawdziwi wyjadacze The Bard's Tale będą mogli zagrać we wszystkie części serii tak, jak to się grało za „starych, dobrych czasów”. „The Bard's Tale Trilogy” jest prawdziwą gratką dla wszystkich graczy na całym świecie. Wierni fani uniwersum znów poczują się młodo, a nowicjusze otrzymają wyjątkową okazję, aby samodzielnie przekonać się, dlaczego te gry mają po dziś dzień status kultowych. Dlatego nie zwlekaj dłużej i już teraz daj się pochłonąć epickiej przygodzie!