The Axis Unseen
The Axis Unseen to heavymetalowy horror autorstwa jednego z twórców gier takich jak Skyrim i Fallout. Poluj na koszmarne potwory z dawnego folkloru w tajemniczym otwartym świecie, przyswajaj ich moce zmysłów i znajduj strzały żywiołów. Ale uważaj, bo łowca też może stać się zwierzyną. Trop potwory z folkloru i poluj na nie Poluj na potwory z folkloru. Podążaj ich tropem i śladami krwi. Zwracaj uwagę na kierunek wiatru, aby bestie cię nie wywęszyły. Pierwotna ścieżka dźwiękowa dla fanów metalu W grze The Axis Unseen usłyszysz oryginalną muzykę, którą skomponował Clifford Meyer – były członek legendarnego postmetalowego zespołu ISIS i obecny członek zespołu Red Sparowes. To niepowtarzalna mieszanka heavy metalu i dźwięków prymitywnych instrumentów. Muzyka w dynamiczny sposób dostosowuje się do rozgrywki. Czasami jest klimatyczna, a czasami zmienia się w porywający metal. Wyostrz zmysły Ulepsz swoje zmysły dzięki mocom bestii. Dostrzegaj cząsteczki zapachu. Wyczuwaj ciepło uwalniające się ze śladów. Obserwuj kolory, których ludzkie oczy nigdy nie widziały. Unikatowe rodzaje strzał Łuk i strzały pozwolą ci przeżyć. Ulepszaj łuk i znajduj różne rodzaje strzał, np. ogniste, dające kontrolę nad wiatrem i zniekształcające czas. Eksperymentuj, aby sprawdzić, jak wpływają na siebie nawzajem – strzały wietrzne mogą na przykład przyspieszyć rozprzestrzenianie się ognia. Odkryj tajemnice łowców Zbadaj losy łowców, którzy zjawili się tu przed tobą. Czytaj ich dzienniki i przyglądaj się rysunkom, aby poznać tajemnice, które udało im się odkryć. Jak powstał ten świat? Jak powstrzymasz bestie przed ucieczką do twojego świata? Twórcą gry The Axis Unseen jest Nate Purkeypile. Nate Purkeypile tworzy gry już od ponad 18 lat i pracował nad takimi produkcjami jak Skyrim, Fallout 3, Fallout 4, Fallout 76, Starfield, Metroid Prime 3 i BloodRayne 2. Pełnił funkcję głównego grafika podczas prac nad Falloutem 76, a oprócz tego był jednym z głównych grafików odpowiedzialnych za DLC Point Lookout do Fallouta 3.