The Assignment
Przeżyj survival horror z zupełnie nowej perspektywy w The Evil Within: The Assignment. To pierwsza odsłona dwuczęściowego wątku fabularnego, w którym gracze wcielą się w postać detektyw Juli Kidman, tajemniczej partnerki Sebastiana Castellanosa. Poznaj równoległą historię, która ma odpowiedzieć na pytania dotyczące jej postępowania w The Evil Within. W jej trakcie Juli napotka nowych, straszliwych wrogów, odkryje mroczne tajemnice i stanie oko w oko z przerażeniem. The Assignment daje fanom The Evil Within idealną okazję do odkrycia prawdziwych motywów Kidman i jej tajemniczych powiązań z Mobiusem, sekretną organizacją, która prawdopodobnie stoi za straszliwymi wydarzeniami z The Evil Within.