The Arcane Boost
Pakiet DLC zawiera dwie specjalne karty zasobów, które można wykorzystać, żeby dać Harkynowi niewielkie wzmocnienie na początek: ● Karta punktów zaklęć Zagraj tę kartę, żeby otrzymać dodatkowy punkt zaklęć. ● Karta run Zagraj tę kartę, żeby otrzymać trzy małe zapieczętowane runy. Karty zasobów zostaną dodane do ekwipunku każdej z postaci / zapisów gry w chwili zainstalowania DLC. Użycie karty spowoduje przyznanie odpowiedniego zasobu, a karta zostanie zniszczona.