The 9th Charnel - Demo
The 9th Charnel to pierwszoosobowy, psychologiczny survival horror osadzony w świecie pełnym grozy i tajemnicy. Łączy skradanie, walkę i eksplorację, budując atmosferę, w której każdy cień kryje zagrożenie, a każdy dźwięk zapowiada nadciągające niebezpieczeństwo. Historia opowiada o Michaelu oraz jego współpracownikach, Sarze Whitlock i Danielu J. Harcie, genetykach z Instytutu Badawczego Epsilon. Podczas badań terenowych w pobliżu rezerwatu przyrody zostają oni uwięzieni w odległej dolinie. Odcięty od pomocy i rozdzielony z zespołem, Michael wyrusza na poszukiwanie przyjaciół, które szybko przeradza się w zejście w mrok, gdzie fanatyczne kulty, zapomniane rytuały i złowrogie siły przywołują koszmar bez wyjścia. Wraz z odkrywaniem tajemnic doliny walka o przetrwanie staje się coraz bardziej desperacka. Poznaj prawdę i zdecyduj o losie trójki naukowców, stawiając czoła nie tylko potwornym grozom, lecz także własnym demonom. Zbieraj to, czego potrzebujesz, uważnie zarządzaj zasobami i podejmuj decyzje, które wystawią Twoją determinację na próbę. Unikaj wrogów dzięki skradaniu i sprytowi albo stań do walki, gdy przetrwanie tego wymaga.