The 7th Guest Remake
Kultowa gra „The 7th Guest” powraca do życia dzięki nowoczesnej technologii, która przedstawi tę klimatyczną historię w zupełnie nowym wymiarze. Do złowieszczej posiadłości zostało zaproszonych sześcioro gości. Ale dzieje się tu coś podejrzanego. W cieniu ukrywa się bogaty samotnik i konstruktor zabawek, Henry Stauf. Działają tu również tajemnice, mroczne moce. Kim jest siódmy gość? Czego od gości chce Henry? I kto zdoła przeżyć, aby móc opowiedzieć tę historię? Podczas eksplorowania tej niesamowitej posiadłości zagadki stają się coraz trudniejsze. Na każdym kroku czyhają niebezpieczeństwa, każdy cień, skrzypnięcie czy migotanie światła zwiększają napięcie, a dom powoli odsłania swoje tajemnice. „The 7th Guest” to doskonała gra przygodowa dla wszystkich miłośników skomplikowanych zagadek, odkrywania budzących grozę miejsc i mrożących krew w żyłach historii. - Filmowa historia przedstawiona w technologii obrazu przestrzennego: Wejdź do świata opowieści. Nowoczesne, zarejestrowane od nowa nagrania wolumetryczne z grą aktorów zostały przedstawione w pełnej wersji 3D, dzięki czemu możesz przenieść się do posiadłości Henry'ego Staufa i być w samym sercu tajemnicy. W realizacji świata gry uczestniczyli prawdziwi aktorzy, dzięki czemu każde spotkanie robi wrażenie i wzmaga atmosferę niepokoju. - Unikalna rozgrywka z rozwiązywaniem skomplikowanych łamigłówek: Tak samo uwielbiana, jak i budząca strach nawiedzona posiadłość budzi się do życia dzięki wysokiej jakości warstwie wizualnej i starannie przeprojektowanym i precyzyjnie przygotowanym łamigłówkom. Każda zagadka jest wpleciona w opowieść i zakorzeniona w historii domu, zawierając rozpoznawalne elementy nawiązujące do oryginalnej wersji gry. - Dynamiczne otoczenie: Nawiedzona posiadłość zmienia się i przeobraża za sprawą doskonałych elementów obrazowych i pomysłowych iluzji optycznych. Zbadaj wszystkie ponure kąty i zakamarki. Odblokowuj nowe pokoje i odkrywaj sekrety, starając się zachować zimną krew w obliczu niesamowitych potworności.