Thank Goodness You're Here!
Po przedwczesnym przybyciu na ważne spotkanie z burmistrzem dziwacznego miasteczka w północnej Anglii obwoźny sprzedawca znajduje czas na zwiedzanie okolicy i spotykanie się z miejscowymi, którzy chętnie wyznaczają mu coraz to dziwniejsze zadania… „Thank Goodness You’re Here!” to komediowa platformówka slapstickowa, której akcja rozwija się wraz z eksploracją i błazeństwami graczy nie pozostającymi bez echa w dziwnym miasteczku Barnsworth. Z każdą ukończoną dorywczą pracą zobaczysz, jak otwierają się przed tobą nowe obszary miasta, pojawiają się coraz dziwniejsze zadania, a zegar tyka, odliczając czas do wielkiego spotkania. Barwni mieszkańcy miasta ożywają dzięki bogatym, ręcznie rysowanym animacjom, w pełni udźwiękowionym dialogom i obfitym dwuznacznościom.