Test Drive Unlimited Solar Crown - Diamonds Starter Pack
Diamenty umożliwiają odblokowanie różnych elementów gry, w szczególności sezonowej przepustki Solar Pass. Wykorzystaj niezwykłą premię w postaci 100 darmowych diamentów za zakup pakietu Starter Pack i odblokuj przepustkę Solar Pass 4. sezonu!