Terror Mansion
Terror Mansion to ekscytująca gra wideo typu horror z perspektywy pierwszej osoby, która katapultuje Cię do przerażającej rezydencji. Twoim głównym celem jest ucieczka z zainfekowanej rezydencji, znajdowanie przedmiotów i rozwiązywanie zagadek podczas odkrywania niesamowitych scenariuszy.