Terraformers: Independence
W tym pakiecie DLC frakcje marsjańskie rywalizują o władzę nad Czerwoną Planetą. Zamierzasz opowiedzieć się po stronie kierujących się wiedzą naukowców, nastawionych na zysk przemysłowców czy może idealistycznych humanistów, którzy dążą do zbudowania prosperującego drugiego domu dla ludzkości? Dbaj o odpowiednią równowagę – jeśli pozwolisz na dominację jednej frakcji, Mars może się pogrążyć w autokracji, której konsekwencje będą dalekosiężne. W jaki sposób ukształtujesz politykę Marsa i poprowadzisz Czerwoną Planetę ku niepodległości od Ziemi? ● Dostosuj miasta – podczas zakładania miasta wyznacz frakcję, która stanie na czele lokalnych władz. Do wyboru są 3 frakcje oraz 21 różnych strategii politycznych nadających kierunek rozwoju twojego miasta. Im bardziej miasta będą się rozwijać zgodnie z celami danej frakcji, tym większe wpływy ona zdobędzie. ● Stwórz rząd – kiedy wpływy jakiejś frakcji będą wystarczające, zajmie ona miejsce w marsjańskim rządzie. Podział mandatów między poszczególne frakcje decyduje o tym, czy będzie to demokracja, oligarchia czy dyktatura. ● Wykorzystuj atuty frakcji – łącznie dostępnych jest 50 mandatów podzielonych na pięć poziomów. Zdobycie przez frakcję miejsca w rządzie oznacza przyznanie jednego z tych atutów i zapewnia potężny jednorazowy efekt. ● Zyskaj niepodległość – Ziemia od początku ma pełnię władzy w marsjańskim rządzie. Każde miejsce zdobyte w nim przez marsjańską frakcję przybliża Czerwoną Planetę do niepodległości. ● Przywództwo – poprowadź swoje marsjańskie społeczeństwo na różne sposoby dzięki 4 nowym przywódcom. Rozwijaj przywództwo, zwiększając liczbę przywódców zgłaszanych na każdą kadencję albo zwiększ ilość umiejętności, które twoi przywódcy mogą aktywować co turę. ● Wydarzenia – zdecyduj o politycznym losie Marsa dzięki 11 nowym wydarzeniom. ● Projekty – skup się na przywódcach, rządzie i frakcjach dzięki 12 nowym budynkom regionalnym, 4 budynkom miejskim oraz nowej technologii. ● Obiekt – znajdź nowo dodany potężny obiekt, który będzie tylko jeden na całej planecie. ● Scenariusz – spróbuj osiągnąć niepodległość od Ziemi w nowym, dłuższym scenariuszu. ● Muzyka – wypełnij swoją misję, słuchając nowej ścieżki dźwiękowej.