Tenebris Pictura
Twórcy Megaton Rainfall przedstawiają przygodową grę akcji Tenebris Pictura. W grze wcielasz się w badacza zjawisk paranormalnych z epoki wiktoriańskiej o zdolnościach parapsychicznych, który przybywa na mglistą, zawiłą wyspę pełną tajemnic. Zaproszony przez starego przyjaciela do zbadania zaginięcia jego córki wkrótce zostajesz wplątany w nadprzyrodzoną tajemnicę związaną z mrocznym kultem i obserwacjami nieziemskich stworzeń, które wydostały się z dziwnej kolekcji obrazów o niepewnym pochodzeniu. RZUCAJ WYZWANIA NIEZNANYM STWORZENIOM Ukryj swoje ciało z dala od niebezpieczeństwa, podczas gdy twoja dusza oddziela się i stawia czoła hordom demonów. Unikaj ataków ektoplazmy i uderzaj energią... To jednak nie wystarczy! Musisz strategicznie przesuwać obiekty i przygotowywać otoczenie, a także odkrywać i uczyć się korzystać z dziwnych zdolności i pułapek, aby rozdzielić i ograniczyć postępy liczniejszych wrogów. ROZWIĄZUJ MIĘDZYWYMIAROWE ZAGADKI Prawa natury wydają się nie istnieć na tej dziwnej wyspie: podłogi, które znikają i prowadzą do gwiezdnej pustki, ściany, które się poruszają, miraże i światła, które tworzą otoczenie, gdy przechodzą, przenośne światy wewnątrz obrazów... Ogromna różnorodność oszałamiających łamigłówek, zaprojektowanych z myślą o wielu kreatywnych rozwiązaniach. ODKRYJ WYJĄTKOWĄ WYSPĘ Użyj wahadła Aeter, aby znaleźć mroczne obecności w obszarach rozrzuconych po całej wyspie, w tym w mglistych lasach, zarażonych budynkach i rezydencjach ze złowieszczymi piwnicami, które wydają się być używane jako laboratorium zjawisk paranormalnych. Użyj swoich zdolności parapsychicznych, aby znaleźć wskazówki, które ujawnią, co wkrótce wydarzy się na wyspie... Czy jesteś gotowy, aby zatracić się w wiktoriańskiej fantazji pełnej tajemnic?