TEKKEN 8 - Kunimitsu
Zaklęta złodziejka Kunimitsu (druga) dołącza do gry! Ucząc się pod przykrywką jako studentka Politechniki Mishima, Kunimitsu szuka informacji o Mishima Zaibatsu i wchodzi w ważną dla siebie współpracę z Reiną. Po odszyfrowaniu starożytnego dokumentu Kunimitsu udaje się zdobyć Kuatatou, czyli przeklęte ostrze, które jest domem dla złowrogich duchów. Aby ukryć przeklęte ostrze przed Yoshimitsu, śmiertelnym wrogiem swojej matki, Kunimitsu staje do walki, mając w swoim arsenale nowe, potężne techniki. „Proszę, matko, wytrzymaj jeszcze trochę. Przeklęte ostrze Yoshimitsu będzie moje”. Zawartość: – Grywalna postać: Kunimitsu. *Zestawy, w których skład wchodzi powyższa zawartość, również są dostępne. Prosimy uważać, by nie zakupić tej samej zawartości po raz drugi.