TEKKEN 8 - Heihachi Mishima
Heihachi Mishima, Król żelaznej pięści, dołącza do turnieju! Został pokonany przez Kazuyę podczas epickiej walki i był uważany za martwego po tym, jak został rzucony do gorącej lawy. Zawartość: – Heihachi Mishima jako grywalna postać *Ta zawartość do pobrania jest również dostępna w edycjach Deluxe i Ultimate, a także w pakiecie aktualizacji do wersji Deluxe. Prosimy uważać, by nie zakupić tej samej zawartości po raz drugi.