TEKKEN 8 - Fahkumram
Grzmiący Ryk Garuda Niepokonany mistrz boksu tajskiego dołącza do walki! Podczas gdy jego żona i córka są przetrzymywane jako zakładniczki, Fahkumram jest pod kontrolą tajskiego wojska. Wierząc, że pewnego dnia odzyska je, Fahkumram zostaje wysłany na pole witwy w specjalnym, wojskowym pojeździe. „Jeśli to ma zapewnić mojej żonie i córce życie, nie cofnę się przed zabijaniem. Stanę się wcieleniem wielkiego Garudy!” Zawartość – Fahkumram jako grywalna postać *Zawartość jest również dostępna w zestawach. Prosimy uważać, by nie zakupić tej samej zawartości po raz drugi.