TEKKEN 8 - Eddy Gordo
Mistrz Capoeiry, Eddy Gordo, dołącza do turnieju! Przetrwawszy kryzys życia i śmierci Eddy ponownie staje na nogi i przysięga uchronić świat przed Kazuyą. Zawartość: – Grywalna postać: Eddy Gordo *Ta zawartość do pobrania jest również dostępna w edycjach Deluxe i Ultimate, a także w pakiecie aktualizacji do wersji Deluxe. Prosimy uważać, by nie zakupić tej samej zawartości po raz drugi.