TEKKEN 8 - Bob
Szybkość i waga Bob o idealnym ciałku dołącza do walki! Dopiero co jego sieć fast foodów z hamburgerami odniosła ogromny sukces, a już Bob rozpoczyna nowy, ogólnokrajowy szał, wprowadzając nową pozycję w menu – „Onigiri Boba”. Militarna agresja G Corporation narasta, a Bob zakłada bank żywności, co spotyka się z niezwykle ciepłym przyjęciem – otrzymuje nawet przydomek „Zbawcy Onigiri”. Wzrost popularności kończy się ofertą dla Boba – ma on dołączyć do biura prokuratora generalnego dystryktu Manhattan jako śledczy. Uzbrojony w poczucie sprawiedliwości, szybko się zgadza i poprzysięga złapać Kazuyę Mishimę. „Poczekaj no tylko, Kazuyo Mishimo. Z moim idealnym ciałkiem, postawię cię przed wymiarem sprawiedliwości!” Zawartość: - Bob jako grywalna postać *Zestawy, w których skład wchodzi powyższa zawartość, również są dostępne. Prosimy uważać, by nie zakupić tej samej zawartości po raz drugi.