TEKKEN 8 - Armor King
Kwitnące zło Zapaśnik heel Armor King dołącza do gry! Zemsta wzywa Armor Kinga, by zmierzył się ze swoim odwiecznym wrogiem – człowiekiem, który zabił jego brata. King jest zdeterminowany, by położyć kres tej krwawej zemście i stanąć do walki z mrocznym zapaśnikiem. Armor King uzyskuje dostęp do zakazanej techniki, która została mu przekazane w tajemnicy przez brata. „Zniszczę mistrza za wszelką cenę. W moim świecie wszystko jest dozwolone. To... jest życie zła. I żyję nim na całego!” Zawartość: – Armor King jako grywalna postać *Zawartość jest również dostępna w zestawach. Prosimy uważać, by nie zakupić tej samej zawartości po raz drugi.