TEKKEN 7 - Ultimate Edition
Kup TEKKEN 7 - Ultimate Edition i zyskaj kompletne wrażenia z gry TEKKEN 7! Ta edycja zawiera pełną wersję gry TEKKEN 7, całą dodatkową zawartość z 1. i 2. przepustki sezonowej, grywalną postać Eliza, pakiet TAIKO NO TATSUJIN oraz zestaw paneli postaci artystów współpracujących. NAJLEPSZE WALKI SĄ OSOBISTE Zaciśnij pięści i przygotuj się do ostatecznej walki na następnej generacji konsol domowych. Doceniana seria bijatyk powraca w kolejnej rundzie, TEKKEN 7, napędzanej przez Unreal Engine 4. TEKKEN 7 wynosi serię na kolejny poziom, dzięki autentycznej walce i rozgrywce 3D, fotorealistycznej grafice oraz nowym innowacyjnym funkcjom i mechanikom zadawania ciosów. TEKKEN 7 odzwierciedla podejście, rywalizację i widowiskowość, zapisane w jego automatowym DNA i zapewnia ostateczne wrażenia w gatunku bijatyk.