TEKKEN 7 - SP3 Bonus Character Customization Items
Premia z 3 przepustki sezonowej: elementy personalizacji postaci - Zestawy personalizacji postaci (w tym okulary, akcesoria, fryzury, zarosty, efekty i aury) - Zestawy elementów personalizacji gracza (panele, paski zdrowia i tablice) *Niektóre elementy personalizacji postaci mogą nie być dostępne dla niektórych postaci.