TEKKEN 7 - Deluxe Edition
Miłość, zemsta, duma. Każdy ma swój powód, by walczyć. To wartości nas określają i czynią nas ludźmi, niezależnie od naszych silnych i słabych stron. Nie ma złych motywów, są jedynie ścieżki, które obieramy. Zdobądź TEKKEN 7 Deluxe Edition i rozszerz drogę wojownika o dwie grywalne postacie, nowy tryb gry oraz setki dodatkowych kostiumów. W ramach niepowtarzalnego prezentu, do zakupu dodajemy ponad 30 metalicznych kostiumów dla twoich postaci, dzięki którym będą one lśniły w turnieju Iron Fist Tournament!