Teardown: Time Campers
Przy siedzibie Teardown Services Löckelle stoi zaparkowany kamper? A może to… wehikuł czasu? Kampery Czasu to zestaw kampanii rozszerzającej rozgrywkę umiejscowionej na Dzikim Zachodzie. Kreatywnie rozwiązuj problemy, aby odszukiwać i podwędzać starodawne materiały w celu naprawy wehikułu czasu. Uważaj jednak na nowe prochowe alarmy Charlesa Keerthiego, które mogą ostrzec o twoich działaniach patrolowy balon na ogrzane powietrze.