Teardown: Löckelle Motor Park
Imprezy w Motoparku Löckelle są pieczołowicie organizowane przez grupę miejscowych miłośników sportów motorowych. W ich trakcie ludzie pałaszują hot dogi, podziwiają samochody i oglądają śmiertelnie niebezpieczne triki na torze przeszkód. Ostatnio wydarzenia te zyskały na popularności dzięki zażartej rywalizacji pomiędzy dwoma monster truckami – Ognistą Oleńką i Toksycznym Tomusiem.