Team Sonic Racing łączy najlepsze cechy ekscytującej gry zręcznościowej z szybkimi wyścigami opartymi na rywalizacji. Zmierz się z przyjaciółmi podczas intensywnych potyczek wieloosobowych, ścigajcie się w niesamowitym otoczeniu i współpracujcie, dzieląc się wzmocnieniami i rozpędzając nawzajem. Jedź jak chcesz – wybieraj spośród 3 odmiennych rodzajów postaci oraz odblokowuj zmieniające zabawę modyfikacje pojazdów, odpowiadające twojemu stylowi jazdy. Przygotuj się. Przyspiesz. Wyścigi drużynowe w naddźwiękowej prędkości!