Tapety 1
Dodaje 10 tapet, które znajdziesz w GALLERY i na ekranach wczytywania. Dodane tapety: Sam / Etoile / Rajendra / Anime Wallpaper 1~7 Tapetę można dodać po wybraniu opcji Wallpaper w GALLERY.