Tanky Tanks 2
Graj sam, razem z przyjaciółmi lub przeciwko znajomym i pokaż swoje umiejętności nawigacji i reakcji w 6 różnych trybach gry i niezliczonych poziomach. Jest szybko. Zabawna. Wciągająca. Ogłuszaj wrogie czołgi, unikając ich śmiercionośnych pocisków. Popraw swój cel i umiejętności manewrowania, podczas gdy sama wojna próbuje zakończyć swoją przygodę. Poziom po poziomie czołgi wroga stają się szybsze, mądrzejsze i bardziej zabójcze. Czy uda ci się dotrzeć do końca i pokonać ich lidera? Graj sam. Graj z przyjaciółmi. Graj przeciwko swoim znajomym. - Zagraj w kampanię dla jednego gracza, aby poćwiczyć swoje umiejętności i pokonać grę samodzielnie. - Ukończ kampanię z 2 graczami w trybie kooperacji.