Tanks, But No Tanks
Tanks, But No Tanks to zaktualizowana wersja klasycznego strzelca z góry na arenie. Ta wieloosobowa jatka utrzyma cię w napięciu, gdy będziesz balansować między zbieraniem monet na każdej mapie a strzelaniem pociskami do swoich wrogów. Ulepszaj broń, pancerz i specjalne zdolności swojego czołgu między rundami za pomocą monet, które zdobywasz. Skorzystaj z różnorodnego zestawu broni, poczynając od wieżyczek do rozstawienia po pociski teleportacyjne, aby zasiać dodatkowe spustoszenie na polu bitwy!