Tank Mechanic Simulator Reinforced - First Supply DLC
W tym dodatku wnętrza czołgów otrzymały detale w postaci stacji radiowych, okablowania oraz większej liczby demontowalnych części. BT-7 (Wersja 1935) To sowiecki czołg lekki będący w produkcji od roku 1932 do 1941, w służbie głównie podczas pierwszych lat Drugiej Wojny Światowej. Dobrze znany z możliwości jazdy bez gąsienic, pozwalającej na dużą prędkość jazdy poruszając się autostradami. M18 Hellcat Najszybszy niszczyciel czołgów armii USA podczas Drugiej Wojny Światowej. Używany w formacjach których zadaniem było szybkie przerzucenie na zagrożony odcinek frontu przez wrogie jednostki pancerne. W sprzyjających warunkach potrafił osiągnąć prędkość 89 kilometrów na godzinę. IS-2 Sowiecki czołg ciężki, przeznaczony do stawienia czoła niemieckim Tygrysom. Od wczesnego roku 1944 kiedy trafił na front do końca wojny wyprodukowano około 2400 czołgów IS-2. Churchill Mk III AVRE Czołg wsparcia piechoty/saperów. Podczas walk w normandii pokazał swoją skuteczność w niszczeniu fortyfikacji i umocnień nacierających wojsk. Strzelając ze swojego moździerza mógł być również wyposażony w różnorakie urządzenia saperskie, np. faszyny, most, trał przeciwminowy itd. PzKpfw VI Ausf. B Tiger II (H) “King Tiger” Następca Tygrysa I. Jeden z największych i najcięższych czołgów użytych podczas Drugiej Wojny Światowej. Ważył około 70 ton, z lufą skierowaną na wprost miał 10 metrów długości. Walczył w ostatnim etapie Drugiej Wojny Światowej.