Tank Decal - Royal Flush
Kalkę „Royal Flush” można umieścić na czołgu Claude'a, Hafenie. Po pobraniu wejdź w tryb książki, aby otrzymać kalkę. Kalkę można umieścić na czołgu, przechodząc do: Book Mode > Headquarters > R&D Facility > Install Tank Parts > Hafen > Change Decal (Tryb książki > Kwatera główna > Centrum badawczo-rozwojowe > Zainstaluj części czołgu > Hafen > Zmień kalkę).