Taniec PD Mitamy
Dodatkowa zawartość do pobrania zwiększająca częstotliwość występowania Kushi Mitam, demonów upuszczających przedmioty, które zapewniają protagoniście PD, oraz Ara Mitam, które upuszczają przedmioty gwarantujące PD sprzymierzonym demonom. * Niewielka szansa na występowanie Mitam istnieje nawet bez tego dodatku. * Częstotliwość występowania możesz zmienić w trakcie gry za pośrednictwem menu opcji.