Tandem: A Tale of Shadows
„Tandem: A Tale of Shadows” to nowe spojrzenie na gatunek logicznych platformówek – to side-scroller z niepowtarzalną perspektywą z góry i wyjątkową szatą graficzną. Pomóż Emmie i jej misiowi Fentonowi rozwiązać zagadkę zaginięcia znanego magika Thomasa Kane'a. Wielokrotnie nagradzana gra „Tandem: A Tale of Shadows” oferuje pięć przepięknych światów w stylu wiktoriańskim inspirowanych dziełami Tima Burtona, Julesa Vernesa czy Conana Doyle'a. Gracze muszą ostrożnie przełączać się między widokiem z góry Emmy i horyzontalnym widokiem z boku Fentona, aby ujść z życiem z tych światłocieniowych wymiarów. Podczas gdy duet pokonuje wymagające inteligencji przeszkody i przerażające zagrożenia, odkrywa wskazówki dotyczące zniknięcia Thomasa, dziwnej rodziny Kane'ów oraz ich miejsca w tym wszechświecie. Czy Emma i Fenton uciekną z morderczej rezydencji pełnej zwrotów akcji, czy też ich los został już przypieczętowany?