Talisman: Digital Edition - The Woodsman Character Pack
Kup ten pakiet, aby dodać Drwal do swojej kolekcji Poszukiwaczy. Będzie on dostępny we wszystkich trybach gry. Statystki: Siła – 4 Moc – 2 Los – 2 Życie – 4 Charakter – Neutralny Specjalne Zdolności: Rozpoczynasz grę posiadając Topór (z talii Ekwipunku). Jeżeli go stracisz, możesz za darmo otrzymać kolejny, odwiedzając Las. Możesz dodać 1 punkt do swojej skuteczności ataku, jeśli używasz Broni posiadającej w nazwie słowo 'topór'. Za każdym razem, kiedy znajdziesz się w Puszczy, możesz wylosować dwie karty Przygód zamiast jednej (musisz jednak rozpatrzyć obie karty). Jeśli na Puszczy znajduje się już jakaś karta, możesz wylosować drugą (w tym wypadku również musisz rozpatrzyć obie karty). Wykonując rzut w Lesie możesz dodać 1 do uzyskanego wyniku. Nie atakują cię Zwierzęta, chociaż ty, jeśli chcesz, możesz je zaatakować.