Talisman: Digital Edition - The Satyr Character Pack
Satyrowi zawsze psoty w głowie, nawet jeśli nikt inny nie ma na nie ochoty! Pomknij truchtem po Koronę Władzy, wykorzystując każdy możliwy skrót i wybieg. Kup ten zestaw Poszukiwaczy, aby Twoja kolekcja wzbogaciła się o Satyra. Zakupiona postać będzie dostępna we wszystkich trybach gry. Siła: 2 Moc: 4 Los: 3 Życie: 4 Charakter: Zły SPECJALNE ZDOLNOŚCI: Możesz wymykać się stworzeniom i Poszukiwaczom w Puszczy i na Polach. Możesz odebrać dowolnego Przyjaciela Poszukiwaczowi, którego spotkasz. Nie musisz rzucać kością na obszarze Skał, chyba że tak postanowisz. Jeżeli zdecydujesz się na rzut, możesz dodać 2 punkty do jego wyniku. Zwierzęta nie będą cię atakować, chyba że ty zdecydujesz się na atak. Gdy spotkasz innego Poszukiwacza, możesz zagrać na fletni, aby go zaskoczyć, zmuszając ofiarę do porzucenia trzech losowo wybranych Przedmiotów.