Talisman: Digital Edition - The Reaper Expansion
Czy spojrzysz śmierci w oczy? Powietrze przesiąka nieziemskim chłodem. Czarodziej przerywa lekturę pradawnego tomiszcza i nerwowo spogląda przez ramię. Wojownik, dobywając swój potężny miecz, odczuwa nieznany strach. Na Krainy padł cień. Śmierć we własnej osobie podróżuje po gościńcach. Widmo Ponurego Żniwiarza wisi nad każdym posunięciem Poszukiwaczy: czy w takich okolicznościach uda im się wypełnić swe epickie zadania? W rozszerzeniu Żniwiarz gracze znajdą 4 nowe postacie , 90 nowych kart Przygód, 26 nowych kart Zaklęć, 12 kart zadań Czarownika i samego Ponurego Żniwiarza, mroczną postać, którą gracze będą przesuwać po planszy, aby szkodzić sobie nawzajem. Zmagania o Koronę Władzy nigdy nie były bardziej niebezpieczne!