Talisman: Digital Edition - The Ranger Character Pack
Leśniczy, doświadczony myśliwy i tropiciel, wiele lat spędził w dziczy, polując na śmiertelnie groźne potwory i równie niebezpiecznych wrogów. Teraz bierze na cel najbardziej ryzykowną nagrodę... Koronę Władzy! Kup ten zestaw Poszukiwaczy, aby Twoja kolekcja wzbogaciła się o Leśniczego. Zakupiona postać będzie dostępna we wszystkich trybach gry. Siła: 4 Moc: 3 Los: 4 Życie: 4 Charakter: Neutralny SPECJALNE ZDOLNOŚCI: Nie musisz rzucać kością na obszarze Przepaści, Skał ani Lasu, chyba że tego chcesz. Jeżeli zdecydujesz się na rzut, musisz zaakceptować jego wynik. Nie tracisz punktu Życia na Pustyni. Dodaj 1 punkt do swojego rzutu ataku w walce ze Smokami lub Zwierzętami. Zawsze wiesz, jaka karta leży na wierzchu talii Przygód. Możesz ją w dowolnej chwili podejrzeć. Za każdym razem, gdy masz wylosować karty Przygód, możesz wydać 1 punkt Losu, aby zignorować to polecenie.