Talisman: Digital Edition - The Pathfinder Character Pack
Kup ten pakiet, aby dodać Pionier do swojej kolekcji Poszukiwaczy. Będzie on dostępny we wszystkich trybach gry. Statystki: Siła – 3 Moc – 3 Los – 2 Życie – 4 Charakter – Neutralny Specjalne Zdolności: Podczas ruchu możesz wydać 1 punkt Losu, aby zamiast poruszyć się dokładnie o tyle obszarów, ile uzyskałeś w rzucie za ruch, poruszyć się o dowolną liczbę obszarów, nie większą, niż wynik rzutu. Kiedy odbywasz spotkanie na obszarze, na którym normalnie byś nie losował kart Przygód (ale nie w Krainie Wewnętrznej), możesz zignorować całą treść tego obszaru i w zamian wylosować 1 kartę. Nie musisz rzucać kością przebywając na obszarze Skał, Lasu lub Przepaści, chyba że sam tego zapragniesz. Jeśli zdecydujesz się rzucać, możesz dodać 1 do uzyskanego wyniku. W Kopalni i Krypcie rzucasz tylko 2 kośćmi. Zawsze jesteś Neutralny. Ignorujesz wszystkie efekty zmieniające twój Charakter.