Talisman: Digital Edition - The Martyr Character Pack
Męczenniczka posiada niezwykle potężną umiejętność – potrafi automatycznie wygrać walkę za cenę jednego życia! Kup ten pakiet, aby dodać Męczenniczkę do swojej kolekcji postaci. Będzie ona dostępna do wyboru we wszystkich trybach gry. Statystki Męczenniczki: Siła – 3 Moc – 3 Los – 4 Życia – 5 Charakter – Dobry Obszar Startowy: Wioska Specjalne Zdolności (z karty postaci) - Kiedy atakujesz innego Poszukiwacza, możesz wybrać walkę psychiczną. Nie możesz tego zrobić, jeśli to ty zostaniesz zaatakowany przez innego Poszukiwacza. Kiedy atakujesz innego Poszukiwacza lub istotę w walce i posiadasz co najmniej 2 punkty Życia, możesz poświęcić 1 punkt Życia, aby automatycznie wygrać tę walkę. Nie możesz tego zrobić, jeśli to ty zostaniesz zaatakowany przez innego Poszukiwacza. Wykonując rzut za modlitwę możesz dodać 1 do uzyskanego wyniku. Zawsze jesteś Dobry. Ignorujesz wszystkie efekty zmieniające twój Charakter.