Talisman: Digital Edition - The Illusionist Character Pack
Iluzjonista jest mistrzem zamieszania i może oszukać przeciwników, aby zaatakowali wabik zamiast atakować ją! Może również wyglądać na dowolne nastawienie, jakiego sobie życzy, w konfrontacji z obcymi lub wydarzeniami, które dotyczą dostosowania. Kup ten pakiet postaci, aby dodać Iluzjonistę do swojej kolekcji postaci. Jest wtedy dostępna do wyboru we wszystkich trybach gry. Siła - 2 Craft - 4 Los - 3 Mieszka - 4 Wyrównanie - dobre Początek - Miasto SPECJALNE ZDOLNOŚCI Rozpoczynasz grę posiadając jedno Zaklęcie. Posiadasz moc tworzenia iluzji samej siebie. Kiedy uczestniczysz w jakiejkolwiek walce z innym Poszukiwaczem lub istotą, możesz stworzyć iluzję swojej osoby, by zmylić przeciwnika. Jeśli twój rzut ataku jest niższy niż początkowa wartość twojej Mocy, twój przeciwnik dał się oszukać i nie może dodać rzutu za atak do swoich punktów ataku. Kiedy spotykasz karty Zdarzenia lub Nieznajomego, które odnoszą się do Charakteru, możesz spróbować ukryć swój Charakter. Rzuć 1 kością: 1-3) Nic się nie dzieje 4-6) Możesz wybrać dowolny Charakter dla tego spotkania; twój obecny Charakter nie ulega zmianie.