Talisman: Digital Edition - The Courtesan Character Pack
Uwodzicielska Kurtyzana doskonale wie, jak zdobyć wszystko, czego pragnie! Kup ten pakiet, aby dodać Kurtyzanę do swojej kolekcji Poszukiwaczy. Będzie ona dostępna do wyboru we wszystkich trybach gry. Statystki Kurtyzany: Siła – 2 Moc – 3 Los – 2 Życie – 4 Charakter – Neutralny Specjalne Zdolności (z karty postaci) - Możesz uwieść napotkanego Poszukiwacza, dzięki czemu możesz odebrać mu 1 sztukę złota lub Przedmiot. Czynność ta powoduje utratę następnej tury. Możesz odebrać dowolnego Przyjaciela napotkanemu Poszukiwaczowi. Za każdym razem, gdy napotykasz kartę lub obszar, które wymagają od ciebie zapłaty co najmniej 2 sztuk złota, tworzysz zamieszanie, w wyniku którego płacisz 1 sztukę złota mniej. Usidlasz każdego Nieznajomego, który spełnia twoje życzenie. Jeśli spełniasz warunki karty, otrzymasz dwa, różne, wybrane przez ciebie, życzenia. W przeciwnym wypadku i tak otrzymasz jedno.