Talisman: Digital Edition - The Black Witch Character Pack
Czarna Wiedżma porusza się w tajemniczy sposób i posiada naturalną odporność na zaklęcia, co powoduje, iż każdy zawodnik rzucający zaklęcia zastanowi się, nim jej zagrozi. Kup ten pakiet postaci by dodać Czarną Wiedżma do swojej kolekcji. Będzie ona dostępna do wyboru we wszystkich trybach rozgrywki. Statystyki Czarna Wiedżma - Siła - 3 Moc – 3 Los – 2 Życie – 4 Charakter – Zły Obszar Startowy – Przeklęta Polana Specjalne Zdolności (z karty postaci) - Rozpoczynasz grę posiadając jedno Zaklęcie. Wykonując rzut za ruch, możesz rzucać dwiema kośćmi jednocześnie (zamiast jedną) i wybrać ten wynik, który ci się podoba. Alternatywnie, możesz również dodać do siebie wyniki i poruszyć się o ich sumę. Jeżeli inny Poszukiwacz rzuci na ciebie Zaklęcie (poza Zaklęciem Rozkazu), możesz spróbować stawić mu opór. Rzuć 1 kością: 1-3) Zaklęcie działa normalnie. 4-6) Zaklęcie nie wywiera na tobie swojego efektu.