Talisman: Digital Edition - The Ancient Beasts Expansions
Kraina Talizmanu ucierpiała z rąk ludzi. Czarodzieje i wiedźmy spalili ziemię, wojownicy usłali każdy obszar trupami, bohaterowie i awanturnicy nie zważali na uświęconą ziemię pod swoimi stopami. Coś budzi się do życia... Poszukiwanie Korony nie jest już głównym zadaniem bohaterów, podczas gdy śpiące od dawna potwory i tytani Talizmanu wreszcie budzą się do życia... Dodatek Starożytne Bestie dodaje: 2 Poszukiwaczy – Specjalistka i Łowca Nagród. 15 kart Bestii, 13 kart Terenu, 27 kart Nagród za Bestie, 2 alternatywne zakończenia oraz 6 żetonów.