Talisman: Digital 5th Edition - Ranger
Jako mistrz łowiectwa i niezrównany tropiciel, Tropiciel spędził lata na tropieniu nieuchwytnych ofiar i neutralizowaniu potężnych wrogów czających się w dziczy. Jego wyostrzone zmysły i ciche kroki uczyniły go ekspertem w poruszaniu się po zdradliwym terenie, a jego determinacja jest niezłomna niczym prastare lasy, które nazywa domem. Kup ten pakiet postaci, aby dodać Tropiciela do swojej kolekcji postaci w Talisman: Digital 5th Edition.