Talisman: Digital 5th Edition - Jester
Wejdź w światła jupiterów, wnosząc swój własny styl zwodzenia i wesołości! Błazen powraca do 5. Edycji, ale jest kimś więcej niż zwykłym kuglarzem — jego dowcip i fantazja zmieniają każdy pojedynek w olśniewający występ. Popisowym gestem i rzuconym w porę żartem Błazen urzeka zarówno arystokrację, jak i pospólstwo, odwracając losy bitwy na swoją korzyść. Kup ten pakiet postaci, aby dodać Błazna do swojej kolekcji postaci w Talisman: Digital 5th Edition.