Tales of Arise - Classic Characters Costume & Arranged BGM Pack
Classic Characters Costume & Arranged BGM Pack zawiera specjalne fryzury, kostiumy i uzbrojenie stworzone na podstawie postaci z serii „Tales of”, a także nowe utwory muzyczne specjalnie zaaranżowane przez Motoiego Sakurabę. Zawartość: – Specjalne fryzury, kostiumy i uzbrojenie stworzone na podstawie postaci z serii „Tales of” Alphen (Ludger) Shionne (Velvet) Rinwell (Rita) Law (Jude) Kisara (Flynn) Dohalim (Jade) – 5 nowych utworów bitewnych specjalnie zaaranżowanych przez Motoiego Sakurabę Flame of the New Dawn-Sakuraba studio live ver.- Follow your heart-Sakuraba studio live ver.- One strike, One beat-Sakuraba studio live ver.- Flame of hope-Sakuraba studio live ver.- Don’t look back-Sakuraba studio live ver.- *Zawartość będzie dostępna w grze po odebraniu jej z listy Unclaimed DLC.