Tainted Grail: The Fall of Avalon DEMO
Tainted Grail: The Fall of Avalon to dojrzała, pierwszoosobowa gra RPG z otwartym światem, przenosząca gracza do mrocznego świata fantasy inspirowanego legendami arturiańskimi. Poznaj złożoną, rozgałęziającą się fabułę, w której to Ty zdecydujesz, jaką spuściznę pozostawią na świecie rządy króla Artura po 600 latach ciągłej walki. Ta gra to list miłosny do gier FPP RPG z otwartym światem. Odkryj sekrety Avalonu Każdy cal otwartego świata jest wypełniony interesującymi rzeczami. Przedmioty, sekrety fabularne, nowi wrogowie, lochy, unikalne zadania i postacie niezależne. Eksploruj świat we własnym tempie i idź, gdziekolwiek zechcesz, bez żadnych ograniczeń! Dynamiczna walka Przełączaj się między potężnym orężem do walki wręcz, łukami, magią, przedmiotami do rzucania, miksturami i innymi przedmiotami użytkowymi, by stworzyć swój unikalny styl walki, który pozwoli ci pokonać dziesiątki brutalnych przeciwników w grze! Graj tak, jak chcesz! Chcesz być szalonym alchemikiem albo berserkerem wymierzającym ciosy na prawo i lewo? Pewnie, czemu nie? Majestatycznym magiem-kowalem przywołującym hordy nieumarłych? Nie ma problemu. Unikalnym, skradającym się łucznikiem? Nie, tym akurat nie możesz być… …żartujemy, oczywiście, że możesz. To właśnie do tego typu gry idealnie pasuje archetyp skradającego się łucznika. Dopasuj pod siebie statystyki, atuty, ekwipunek, wytwarzanie przedmiotów i graj dokładnie tak, jak chcesz. Mroczny, acz piękny świat Poznaj Avalon w trzech całkowicie unikalnych strefach: Mgliste Rogi Południa Skąpana w słońcu wioska Cuanacht Zamarznięte szczyty górskie Porzuconych Mieczy Zanurz się w świecie gry Mnóstwo mechanik pomocniczych pozwoli ci w pełni doświadczyć świata Tainted Grail: szkicownik, wędkarstwo, kowalstwo, alchemia, gotowanie, górnictwo, rolnictwo, prowadzenie domu i nie tylko! Nocą przygotuj się na Dziw W nocy krainę spowija Dziw, pierwotna siła Chaosu, zmieniając strukturę rzeczywistości. Wprowadza ona aspekt przetrwania w grze. Dojrzała, moralnie ambiwalentna historia Poznaj mroczną fabułę, podążając śladami Artura. W grze znajdziesz też ponad 250 postaci niezależnych oraz 200 misji pobocznych i zadań, które często zmuszą cię do podejmowania trudnych, moralnie ambiwalentnych decyzji.