Taco Tom 2
Zbieraj spadające składniki, aby przygotować tacos! Taco Tom zamierza zerwać ze swoją dziewczyną, Sally, po pełnym rozczarowań dniu w parku rozrywki, ale wtedy dziewczyna... umiera w tajemniczy sposób! Zrozpaczony, ale samotny Tom zaczyna interesować się kałamarnicą o imieniu Sapphire. Czy Tom i Sapphire będą ze sobą chodzić? Czy uda mu się odkryć, co tak naprawdę stało się z Sally? Jedynym sposobem na uzyskanie odpowiedzi na te pytania jest przygotowywanie tacos. Tom może poznać też nieoczekiwane fakty o sobie samym.