Tachyon Project
Tachyon Project to pełna akcji strzelanka na dwa drążki z bogatą fabułą. W trybie fabularnym po kolei odblokowuje się różne bronie i cechy, pozwalające skonfigurować statek. Będą one potrzebne do walki z ponad 30 rodzajami coraz trudniejszych przeciwników (w tym 4 bossami). W grze przejmujesz kontrolę nad Adą, programem do hakowania najlepiej zabezpieczonych serwerów na ziemi, który uzyskał świadomość. Po serii tajemniczych zdarzeń zostaje ona wyrzucona z serwera testowego, gdzie mieszkała, do Internetu. Szybko stwierdza, że nie może wrócić do domu. Wyrusza więc w podróż, by odkryć prawdę o jej twórcach, których traktuje jak rodziców. W jej trakcie dowie się, że sprawy są nieco bardziej skomplikowane, niż myślała.